skip to main
|
skip to sidebar
15 Mayıs 2010 Cumartesi
Play-Off | Karşıyakamız - Altay
DpüKSK yine yanında. .
Karşıyaka'mızın play-off ilk maçında yine düştük yollara.
Şampiyon olmaya gidiyoruz İstanbul'a.Kupayı almaya, hasrete son vermeye.
Bu sene son olsun, herkes g.t olsun...
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İLETİŞİM
Mail : gecitteyiz@gmail.com
Hakkımda
dpu-ksk
Profilimin tamamını görüntüle
Blog Arşivi
▼
2010
(6)
▼
Mayıs
(1)
Play-Off | Karşıyakamız - Altay
►
Şubat
(1)
►
Ocak
(4)
Dumlupınar Üniversitesi
Linkler
KSK Resmi Site
KSK Çarşı
UNİ KSK
Forum KSK
KAF KAF Mağazaları
Kaç Kişiyiz
boone
Placebo tickets
İzleyiciler