15 Mayıs 2010 Cumartesi

Play-Off | Karşıyakamız - Altay

DpüKSK yine yanında. .
Karşıyaka'mızın play-off ilk maçında yine düştük yollara.
Şampiyon olmaya gidiyoruz İstanbul'a.Kupayı almaya, hasrete son vermeye.
Bu sene son olsun, herkes g.t olsun...