Dertlerimi zincir yaptım, Birbirine ekliyorum.. Altayada koymak için, Saat 8 i bekliyorum...
DpüKSK olarak 8 Şubat Pazartesi saat 20.00 ' de İzmir Atatürk Stadı'nda olacak Altay- Karşıyakamız maçı için saat 17.00 ' de Çarşı girişinde buluşuyoruz..Maç öncesi birlikte oturup, hafiften demleneceğimiz bi mekanda olacağız..Herkesi bekleriz..
2009-2010 dönemi başlamıştı okulda tabi stand hazırlıklarımızda.. 2 pankartımız vardı zaten..Yanına bir tane daha yeni pankart eklemeyi düşünüyorduk stand için.İzmirle irtibata geçip pankart siparişini verdik.(Sağolsun Yiğit TUSDER yardımcı oldu.)Pankartımız da geldiğinde artık hiç bir engel yoktu standımızı açmak için..(Üstteki fotoğrafta elimizde tuttuğumuz pankart.)
Uzun zamandır bu blogu açmayı düşünüyorduk..Şimdilik biraz amatör şekilde de olsa kısmet bugüneymiş..Bloga ismini veren şey ise "Geçit Kafe'dir". Kütahya'da gidemediğimiz maçları izlediğimiz ve toplantılarımızı yaptığımız yerdir..
Kısacası toplanma mekanımız diyebiliriz..
Bu blogta oluşumumuzdan haberler, toplantılar, yapılan organizasyonlar ve tabiki bu oluşumun kaynağı, aşkı KARŞIYAKA'MIZ olacaktır.