15 Mayıs 2010 Cumartesi

Play-Off | Karşıyakamız - Altay

DpüKSK yine yanında. .
Karşıyaka'mızın play-off ilk maçında yine düştük yollara.
Şampiyon olmaya gidiyoruz İstanbul'a.Kupayı almaya, hasrete son vermeye.
Bu sene son olsun, herkes g.t olsun...

7 Şubat 2010 Pazar

Altay- Karşıyakamız

Dertlerimi zincir yaptım,
Birbirine ekliyorum..
Altayada koymak için,
Saat 8 i bekliyorum...

DpüKSK olarak 8 Şubat Pazartesi saat 20.00 ' de İzmir Atatürk Stadı'nda olacak Altay- Karşıyakamız maçı için saat 17.00 ' de Çarşı girişinde buluşuyoruz..Maç öncesi birlikte oturup, hafiften demleneceğimiz bi mekanda olacağız..Herkesi bekleriz..

Görüşmek üzere...

30 Ocak 2010 Cumartesi

Karşıyakamız-Giresunspor

Yarın saat 11.30-12.00 sularında Alsancak Stadı yanında tır parkında toplanıyoruz..Ardından saat 13.30 da maça giricez..Gelecekler orada olsunlar..

2009 İ.İ.B.F. Standımız


2009-2010 dönemi başlamıştı okulda tabi stand hazırlıklarımızda.. 2 pankartımız vardı zaten..Yanına bir tane daha yeni pankart eklemeyi düşünüyorduk stand için.İzmirle irtibata geçip pankart siparişini verdik.(Sağolsun Yiğit TUSDER yardımcı oldu.)Pankartımız da geldiğinde artık hiç bir engel yoktu standımızı açmak için..(Üstteki fotoğrafta elimizde tuttuğumuz pankart.)

Seviyoruz seni,
Aşığız sana Karşıyaka'm..
Kütahya'dan sevgilerle...


29 Ocak 2010 Cuma

Biz...


" Sevmeye Engel Değil Mesafeler "

27 Ocak 2010 Çarşamba

Geçitteyiz !



Uzun zamandır bu blogu açmayı düşünüyorduk..Şimdilik biraz amatör şekilde de olsa kısmet bugüneymiş..Bloga ismini veren şey ise "Geçit Kafe'dir". Kütahya'da gidemediğimiz maçları izlediğimiz ve toplantılarımızı yaptığımız yerdir..

Kısacası toplanma mekanımız diyebiliriz..

Bu blogta oluşumumuzdan haberler, toplantılar, yapılan organizasyonlar ve tabiki bu oluşumun kaynağı, aşkı KARŞIYAKA'MIZ olacaktır.

Hadi bismillah...