30 Ocak 2010 Cumartesi

Karşıyakamız-Giresunspor

Yarın saat 11.30-12.00 sularında Alsancak Stadı yanında tır parkında toplanıyoruz..Ardından saat 13.30 da maça giricez..Gelecekler orada olsunlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder