27 Ocak 2010 Çarşamba

Geçitteyiz !



Uzun zamandır bu blogu açmayı düşünüyorduk..Şimdilik biraz amatör şekilde de olsa kısmet bugüneymiş..Bloga ismini veren şey ise "Geçit Kafe'dir". Kütahya'da gidemediğimiz maçları izlediğimiz ve toplantılarımızı yaptığımız yerdir..

Kısacası toplanma mekanımız diyebiliriz..

Bu blogta oluşumumuzdan haberler, toplantılar, yapılan organizasyonlar ve tabiki bu oluşumun kaynağı, aşkı KARŞIYAKA'MIZ olacaktır.

Hadi bismillah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder