Yarın saat 11.30-12.00 sularında Alsancak Stadı yanında tır parkında toplanıyoruz..Ardından saat 13.30 da maça giricez..Gelecekler orada olsunlar..30 Ocak 2010 Cumartesi
Karşıyakamız-Giresunspor
Yarın saat 11.30-12.00 sularında Alsancak Stadı yanında tır parkında toplanıyoruz..Ardından saat 13.30 da maça giricez..Gelecekler orada olsunlar..2009 İ.İ.B.F. Standımız
2009-2010 dönemi başlamıştı okulda tabi stand hazırlıklarımızda.. 2 pankartımız vardı zaten..Yanına bir tane daha yeni pankart eklemeyi düşünüyorduk stand için.İzmirle irtibata geçip pankart siparişini verdik.(Sağolsun Yiğit TUSDER yardımcı oldu.)Pankartımız da geldiğinde artık hiç bir engel yoktu standımızı açmak için..(Üstteki fotoğrafta elimizde tuttuğumuz pankart.)
Seviyoruz seni,
Aşığız sana Karşıyaka'm..
Kütahya'dan sevgilerle...
29 Ocak 2010 Cuma
27 Ocak 2010 Çarşamba
Geçitteyiz !
Uzun zamandır bu blogu açmayı düşünüyorduk..Şimdilik biraz amatör şekilde de olsa kısmet bugüneymiş..Bloga ismini veren şey ise "Geçit Kafe'dir". Kütahya'da gidemediğimiz maçları izlediğimiz ve toplantılarımızı yaptığımız yerdir..
Kısacası toplanma mekanımız diyebiliriz..
Bu blogta oluşumumuzdan haberler, toplantılar, yapılan organizasyonlar ve tabiki bu oluşumun kaynağı, aşkı KARŞIYAKA'MIZ olacaktır.
Hadi bismillah...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

