2009-2010 dönemi başlamıştı okulda tabi stand hazırlıklarımızda.. 2 pankartımız vardı zaten..Yanına bir tane daha yeni pankart eklemeyi düşünüyorduk stand için.İzmirle irtibata geçip pankart siparişini verdik.(Sağolsun Yiğit TUSDER yardımcı oldu.)Pankartımız da geldiğinde artık hiç bir engel yoktu standımızı açmak için..(Üstteki fotoğrafta elimizde tuttuğumuz pankart.)
Seviyoruz seni,
Aşığız sana Karşıyaka'm..
Kütahya'dan sevgilerle...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder