Dertlerimi zincir yaptım,Birbirine ekliyorum..
Altayada koymak için,
Saat 8 i bekliyorum...
DpüKSK olarak 8 Şubat Pazartesi saat 20.00 ' de İzmir Atatürk Stadı'nda olacak Altay- Karşıyakamız maçı için saat 17.00 ' de Çarşı girişinde buluşuyoruz..Maç öncesi birlikte oturup, hafiften demleneceğimiz bi mekanda olacağız..Herkesi bekleriz..
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder